Das Datum der Rückfahrt

e-podroznik.pl Call CentreMöchten Sie den Fahrplan prüfen und Ticket kaufen?
Rufen Sie an 703402802Rund um die Uhr
Kosten: 2,58 PLN mit MwSt/Min
Bereitgestellt von Progress Plus s.c.
Call Center gibt Auskunft sowohl über Verbindungen als auch über Fahrpreise und ermöglicht Ticket übers Telefon zu kaufen. Rund um die Uhr erreichbar,
365 Tage im Jahr.

Rufen Sie aus dem Ausland?
Bitte auf Ländervorwahl achten
Informationen ausblenden

Karte ausblenden
  • Sie müssen sich einloggen um die Seite anzusehen.
Login with ticket number
Check the booking details and manage your ticket (you can return the ticket, change the date of travel or passenger details, download the ticket)

Log in

Register

Frequently asked questions

  Czy samodzielnie mogę pobrać ponownie bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Pobierz bilet lub Wyślij ponownie.

  Czy samodzielnie mogę zmienić datę lub godzinę wyjazdu?

Tak, możliwa jest zmiana daty na kurs realizowany innego dnia, ale na tej samej trasie, o tej samej godzinie, jeżeli cena biletu jest taka sama. W innym przypadku należy zwrócić bilet i zakupić nowy. Sprawdź jak zwrócić bilet
Aby zmienić datę przejazdu zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Zmień datę wyjazdu i postępuj według podanych tam wskazówek - jeśli zmiana daty nie jest możliwa, pojawi się odpowiedni komunikat. W takim przypadku możesz zwrócić bilet i zakupić nowy.

  Czy mogę samodzielnie zwrócić bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij przycisk Zwrot biletu. Jeśli zwrot jest możliwy pojawi się odpowiedni komunikat wraz z warunkami zwrotu - datą do kiedy możliwy jest zwrot oraz wysokością opłaty manipulacyjnej, o którą zostanie pomniejszona zwracana kwota. Zwrot zostanie zlecony na konto z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Zazwyczaj trwa to ok. 3-5 dni roboczych.Jeśli płaciłeś za bilet kartą płatniczą to operator ma czas do 30 dni na zwrot pieniędzy na Twoją kartę płatniczą. Potwierdzenie zwrotu zostanie wysłane na podany adres e-mail. Warunki zwrotu biletu określa każdy przewoźnik indywidualnie. Informacja o terminie oraz wartości zwrotu podana jest już podczas zakupu biletu, jeszcze przed dokonaniem płatności. Podczas dokonywania rezerwacji należy kliknąć w Warunki oferty i zwrotu biletu. UWAGA: Zwrot w systemie nie jest możliwy po odjeździe pojazdu.

  W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje prosimy przesłać na adres: bilety@e-podroznik.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj poniższe informacje:
  • powód reklamacji
  • dane pasażera
  • numer biletu
  • datę podróży

Haben Sie einen Fehler auf der Seite bemerkt? Melden Sie das

Copyright 2006-2019 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Information über die Datenverarbeitung und über CookiesdateiIm Bezug auf datehnschutz-Grundverordnung DSGVO werden die personenbezogenen Daten von uns verarbeitet. Detaill sind in Privatpolitik zu finden. Gleichzeitig informieren, dass Servis www nuzt Cookiesdatei. Wenn man den Servis benuzt, so werden die gespeichert oder benuzt
. Um mehr Information zu bekommen, sollte man sich mit unseren Mehr Informationen finden Sie in Richtlinien zur Nutzung von Cookies. vertraut zu machen.
schliessen
Warten Sie bitte
Fahrplanauskunft