Das Datum der Rückfahrt

e-podroznik.pl Call CentreMöchten Sie den Fahrplan prüfen und Ticket kaufen?
Rufen Sie an 703502802Rund um die Uhr
Kosten: 3,69 PLN mit MwSt/Min
Bereitgestellt von Progress Plus s.c.
Call Center gibt Auskunft sowohl über Verbindungen als auch über Fahrpreise und ermöglicht Ticket übers Telefon zu kaufen. Erreichbar zwischen 8:00 - 19:00 Uhr,
365 Tage im Jahr.

Rufen Sie aus dem Ausland?
Bitte auf Ländervorwahl achten
Informationen ausblenden

Karte ausblenden

Informacja dla Klientów korzystających z Infolinii premium
w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2023 roku

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy że Spółka Teroplan S.A. z siedzibą w Oświęcimiu, pod adresem ul. Klucznikowska 1, 32-600 Oświęcim, oferuje dokonanie zwrotu kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy pobraną opłatą a opłatą zgodną pakietem taryfowym dostawcy usług, tym konsumentom którzy w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. kontaktowali się ze Spółką za pośrednictwem call center łącząc się z numerem telefonu 703 502 802 w związku z zawartą umową przewozu. (posiadając wówczas zakupiony bilet)

Tych z Państwa, którzy kontaktowali się ze Spółką w sprawie zwartej umowy przewozu w ww. okresie, uprzejmie prosimy o kontakt ze Spółką poprzez wysłania wiadomości elektronicznej na adres obsluga_bok@e-podroznik.pl oraz o przekazanie następujących danych:
a) numeru biletu;
b) podania dokładnej daty rozmowy i numeru telefonu, z którego wykonano połączenie w wyżej wymienionym okresie;
c) numeru rachunku bankowego, na jaki ma zostać dokonany zwrot;

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 31 marca 2024 r.

Melde Dich für den Newsletter an!

Haben Sie einen Fehler auf der Seite bemerkt? Melden Sie das

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Warten Sie bitte
Fahrplanauskunft