Das Datum der Rückfahrt

e-podroznik.pl Call CentreMöchten Sie den Fahrplan prüfen und Ticket kaufen?
Rufen Sie an 703502802Rund um die Uhr
Kosten: 3,69 PLN mit MwSt/Min
Bereitgestellt von Progress Plus s.c.
Call Center gibt Auskunft sowohl über Verbindungen als auch über Fahrpreise und ermöglicht Ticket übers Telefon zu kaufen. Erreichbar zwischen 8:00 - 19:00 Uhr,
365 Tage im Jahr.

Rufen Sie aus dem Ausland?
Bitte auf Ländervorwahl achten
Informationen ausblenden

Karte ausblenden
PKS Radomsko sprzedaje bilety przez Internet

PKS Radomsko sprzedaje bilety przez Internet27.04.2010

PKS Radomsko umożliwił pasażerom zakup biletu bez konieczności wychodzenia z domu oraz bez żadnych dodatkowych opłat. Jest to drugi, obok PKS Piotrków Trybunalski, PKS w województwie łódzkim, który udostępnił usługę sprzedaży biletów przez Internet.

PKS Radomsko umożliwił pasażerom zakup biletu bez konieczności wychodzenia z domu oraz bez żadnych dodatkowych opłat. Jest to drugi, obok PKS Piotrków Trybunalski, PKS w województwie łódzkim, który udostępnił usługę sprzedaży biletów przez Internet.

Bilety można kupić korzystając z wyszukiwarki w ogólnopolskim portalu komunikacyjnym www.e-podroznik.pl, z którym przewoźnik współpracuje. Sprzedaż online dotyczy kursów realizowanych na dłuższych trasach np. Radomsko-Wrocław, Radomsko-Łódź, Radomsko-Kraków. Bilety online można kupić również z/do niektórych miast pośrednich na danej trasie np. Bełchatów-Pabianice, Radomsko-Tuszyn, Częstochowa-Olkusz.

Zakup biletu jest bardzo prosty. Pasażer wyszukuje kurs, który go interesuje, klika w ikonę „kup bilet” i podaje dane potrzebne do rezerwacji – między innymi ilość osób oraz ulgi. Następnie dokonuje płatności jak w każdym innym sklepie internetowym i otrzymuje bilet – w formie SMS'a lub drogą emailową do samodzielnego wydrukowania. Bilet (w postaci SMS'a lub wydruku) pokazuje kierowcy na początku podróży.

Bilet online równoznaczny jest z rezerwacją miejsca siedzącego, co zapewnia komfort podróżowania. Jest to szczególnie istotne na trasach obleganych lub w okresie wzmożonego korzystania ze środków transportu publicznego np. w czasie świąt, wakacji itp. Pasażer unika również konieczności stania w kolejce do kasy czy do autobusu, gdyż, za okazaniem biletu, przysługuje mu pierwszeństwo zajęcia miejsca.

Pasażerowie są pozytywnie nastawieni do nowoczesnej usługi, o czym świadczą ich opinie oraz coraz większa liczba osób wybierająca taką formę kupowania biletu. „PKS Radomsko to póki co jedyny przewoźnik odjeżdżający z Krakowa, który oferuje kupno biletu za pośrednictwem serwisu e-podróżnik. Gdyby taką możliwość oferowało więcej przewoźników, z pewnością korzystałbym z tej możliwości częściej. Serwis uważam za czytelny w obsłudze, a samą usługę zakupu biletów za funkcjonalną”- pisze jeden z zadowolonych klientów. Twórcy serwisu dokładają wszelkich starań, aby coraz więcej przewoźników udostępniało swoje kursy pod sprzedaż biletów. Szacuje się, że do końca roku 2010, około 20 PKS-ów będzie sprzedawało bilety w systemie online prowadzonym przez portal.

Melde Dich für den Newsletter an!

Haben Sie einen Fehler auf der Seite bemerkt? Melden Sie das

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Warten Sie bitte
Fahrplanauskunft